onsdag 4 december 2013

Retrobloggarnas julkalender:lucka 4

Här kommer lucka nummer 4 i Retrobloggarnas julkalender. Igår kunde ni se lucka nummer 3 hos Fina fyndet. Jag väljer att visa mina adventsljusstakar och juldukar.


Den i övre vänstra hörnet är en nyproducerad kopia av Fantasi. Mer om den och dess
historia kan ni läsa hos Retrofolk.se De övriga är fyndade på loppis för 30 och 40 kr.


En del dukar blir det...

God gul jul önskar Tomten :-)

Lucka nummer 5 imorgon hittar du hos Porslinan...

5 kommentarer :

  1. En gul tomte? Men han var söt. Dukar... Kan man få nog?;) Ser likadant ut i mina skåp:)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Det finns så många fina dukar... Duken nere till vänster på bilden var extra fin!

    SvaraRadera
  3. Vilken stak-kavalkad! :)
    Ska bli kul att följa din utsikt genom årstiderna nu i nya lyan! Kram

    SvaraRadera
  4. Kul att se dina fina dukar och ännu roligare att se fler jag inte har i samlingen

    SvaraRadera
  5. Vilka fina stakar du nu fått och oj så många dukar. Jag gillar den gula tomten, skönt med lite som bryter mot det traditionella och jag minns ju när dom stod placerade lite här och var i Stockholm.

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!